nr. 8 Back to black

Sfg Vanmorgen opnieuw het SFG gebeld. Het wachten tot as. maandag bleek veel te lang. Er bleek op dit nieuwe blauwe gips van Rose niet te lopen. Bij het lopen zag je Rose bij wijze van spreken naar achteren overhellen en hobbelen. Ze had vanmorgen bij het opstaan al last van haar rug en heupen en dus was wachten onzinnig. We werden direct uitgenodigd te komen en we waren om half tien alweer per taxi in het SFG gearriveerd waarna de ons bekende grote gipsmeester direct constateerde dat we niet voor niets kwamen. Het blauwe gips werd vakkundig verwijderd en nu zit ze weer in het oude bekende zwarte kunststof gips. Ze heeft nu alweer een stukje gelopen en nu kan ze tenminste weer uit de voeten. Wat een giga verschil. We zijn via het Vlietlandzkh Vlietlandziekenhuis terug naar huis gegaan. Ik heb daar even bloed laten afnemen want mijn rot gevoel bleek vandaag zo mogelijk nog verergerd. Ik was maar nauwelijks in staat om Jesse een klein blokje te geven vanmorgen en ben dus ook niet naar studiedag twee kunnen gaan. Ik hoop dat dit maar een kleine korte terugval is maar ik heb geen enkele energie, heb koorts, ben duizelig en kortademig. Ik heb dr. Gerards een mailtje geschreven zodat hij zo snel mogelijk mijn bloeduitslagen kan controleren, en dan op basis daarvan eventueel mijn medicatie kan aanpassen. Zo ben ik dus onverwachts dit weekend thuis. Ik ga nu eerst met een diazepam mijn bed in zodat ik me als het goed is daarna weer wat beter voel. Gegroet. Duizelig

Kortademig In het Vlietland kwam ik nog een neef tegen die ook een heftige tijd achter de rug heeft. Hij vertelde me even snel herstellende te zijn van longkanker. Heb hem even sterkte gewenst. Ik was nog van plan even op bezoek te gaan bij een oud patiënt van mijn afdeling maar de taxi was er sneller dan verwacht dus dat ging helaas niet door. Helaas heb ik daar vandaag beslist geen energie meer voor.

Leave a Reply

