Lijn omhoog is ingezet

2010-09-25 18.46 3 Gisteren zette zich de opgaande lijn al in, en als het zo doorgaat dan ga ik me morgen gewoon weer beter melden. Rose is momenteel wederom in de Wereldwinkel aan het werk. Het bestuur staat vandaag in de winkel. Er was moeizaam extra personeel te vinden en zo is deze oplossing gevonden. Cor, onze penningmeester draait zijn eerste winkeldienst. Een extra paar ogen is nooit weg want het is Brandersweekend 2010-09-25 18.53 3 in Schiedam en dan is het over het algemeen erg druk. Ben benieuwd of dat nu met dit wisselvallige weer ook zo is, maar ik hoor het wel. Dat wisselvallige weer gisteren ook al heeft wel gezorgd dat ik vanuit onze woonkamer een paar prachtige foto's kon maken van regenbogen. Ik voeg ze bij. Ik ga daarna gelijk weer een uur of twee mijn bed in. Gegroet.

PS. Die laatste regenboorg lijkt wel precies te eindigen op het laatste stukje wat nog over is van het oude Vlietlandziekenhuis wat al sinds januari 2009 leeg stond en nu zorgt voor een nog mooier uitzicht voor ons. Nu zien we ineens de oude gebouwen van de Rotterdamsche Droogdok Maatschappij

Leave a Reply

