999 stukje nr. negenhonderdnegenennegentig

999 0.999999999
Ik opende vanavond web-log.nl en logde in, en zag tot mijn stomme verbazing999 alarm  dat ik nu bezig ben met stukje nummer negenhonderdnegenennegentig. Maf nu al bijna 4 jaar
regelmatigeen blogje schrijvende is het zover dat we bijna duizend blogjes geschreven hebben. Ik ben gelijk google opgegaan om te kijken of er leuke plaatjes te vinden zijn m.b.t. 999. Nou dat viel niet tegen. Ik ga er een heel stel in dit blog 999 Ducati verwerken. 
999 Dialling_
 
Eerst even dit. Ik ben blij me niet ziek gemeld te hebben.999 barney Ford999 color  Ondanks dat ik niet lekker geslapen heb vanmiddag gaat het werken me vananvond, en nog wel in mijn eentje me goed af. 999 emergency De sfeer is goed al gonst het hier van de geruchten en blijken er allelei zaken slecht gecommuniceerd, ik maak me er even niet druk over. Wat krijgen we a.s. donderdag te horen. Alle personeel is uitgeroosterd en moet om stipt 15.00u zich melden in de sportzaal van ons behandelcentrum. Zijn we gefuseerd?, worden we zelfstandig?, heeft DSW of de Frankeland groep ons overgenomen?, wat staat ons te wachten. Zonder communicatie hebben we in een keer 999 fine silver vandaag geen Avond Weekend Nacht hoofd meer uit Delft, maar iemand 999 Ford die daar voor vandaag ook niets van af wist. Iemand van de gesloten afdeling, waar ik toen ik hier kwam werken ook gewerkt heb. Ook qua apotheek blijkt er van alles veranderd. Ik ben 999 indian wel heel nieuwsgierig welke nieuwe zaken er nu weer over ons uitgestrooit worden. Ik had maar nauwelijks nog kans om een stukje te schrijven vanavond en ben me aan het klaarmaken voor de aankomst van de nachtdienst. Nogmaals, het is me vanavond niet tegen gevallen. Ik heb zelfs kans gezien twee Behandelplan verslagen 999 locomotivepublishingcomidlandrailway te maken voor twee patiënten waarvan ik persoonlijk begeleider ben, dus ik ben allesbehalve ontevreden. 999 3 Ik zie er wel naar uit om Rose te gaan opzoeken. Ik moet bij thuiskomst nog wel even een rondje met Jesse maken, want Rose heeft vandaag te lang op haar benen gestaan,999 ford fusionside_-450 
en zich bij het maken van een nieuwe Wereldwinkel etalage wat geforceerd. Goh, 999 Separates zou ik dan niet de enige zijn die dat regelmatig overkomt? Grapje. 999 2 Voor nu allemaal een goede nacht. Morgen weer een dag. Vandaag vond ik het alles bij elkaar een Gouden herfstdag met een aangename temperatuur 999 night moves en een prachtig zonnetje op de 999 obsessed 999CanadianMapleLeaf 999 konsalik 999 Takeover 999 cover galaxy express 999-Scania-R-(2008-104) kleurende
999 dam moviebladeren. 0.999999999

Leave a Reply

