Hoe doet Rose 't? Héél voorzichtig!!

Wat doet Rose? En waarom héél voorzichtig!! Ze doet het niet zoals de egeltjes want die hebben 4 pootjes. ??!!###? Extrmiteiten 2 Wordt ze dement, vergeetachtig? Haalt ze grapjes door elkaar. Herkennen jullie de grap van Hoe doen egeltjes 't? Héél voorzichtig. Nee, ik loop nu heel voorzichtig rond want het gips is gisteren verwijdert. Extrmiteiten 1 Dus ben ik nu gepreoccupeerd op mijn been. Gaat het nu goed? Gaat het niet weer pijn  doen en opzetten? De tijd zal het leren maar het is toch wel vreemd om je eigen extremiteit niet te vertrouwen. Extremiteiten? Extremiteiten 3 Wat zijn dat? Kun je het eten? Extremiteiten zijn onze armen en benen, tenminste dat heb ik geleerd tijdens mijn vooropleiding tot B verpleegkundige en ik vond dit toch altijd wel een grappige benaming, vandaar. Meer heb ik nu niet meer te vertellen, dus zoals een goede vriendin altijd zeg, Houdoe.

One comment on “Hoe doet Rose 't? Héél voorzichtig!!

  1. Hot says:

    Prachtig beschreven Rose. Zal ook voorzichtig met je zijn.
    Groet
    Hot

Leave a Reply

