Een zucht van verlichting

Vanmorgen ging de wekker erg vroeg. Vooral na een drukke dienst voelde dat wel aan als heel erg vroeg. Nog voor zevenen kraag Jesse al een behoorlijke ronde. We moesten naar het SFG voor een controlebezoek aan dr. Gerard de orthopeed van Rose. Wij beiden hielden ons hart vast want haar enkel die nu net een week uit het gips is voelde Zucht van verlichting
behoorlijk warm en werd toch weer langzaamaan wat dikker. Beiden dachten we dat er iets weer niet goed ging. We hebben geen van beiden verstand van zaken en natuurlijk ook geen eerdere ervaring met platen staal in ons lichaam. Bij de controle vond de dr. het volkomen logisch dat na een week stevig belasten het zo aanvoelde en er uitzag. Wel heeft de dr. besloten te gaan voor steun van een steunkous. Kortom geen nieuw gips en vanmiddag om half een al een afspraak bij het C.O.R.  voor het aanmeten van een steunkous. Wij beiden zitten inmiddels thuis aan een ontbijt. Ik heb vanmorgen vroeg mijn chemo kuur genomen en was daar nu dus wel aan toe. Het valt redelijk vandaag. Ik had het kaartje van mijn Chinese arts meegenomen naar het SFG omdat het meestal uitloopt daar, maar nu kan ik gewoon mijn afspraak halen van 10.00u. Ik ben met Thai Wor Tong een beetje aan het afronden. Tot vandaag heb ik driemaal wekelijks mijn kruidendrank en dat wil ik nu gaan terugbrengen naar tweemaal per week. Ik hoor wel of hij dat ook een goed idee vind. Verslag volgt.

Alles bij elkaar wordt het wel een echte zorgdag vandaag. Gegroet.

Leave a Reply

