Spierpijn

Spierpijn Vanmorgen schreef ik al dat ik toe was aan beweging, en dat mijn schouders stijf aan het worden waren na een week zonder zwemmen. Nou dat klopte. Het zwemuur was heerlijk, en in het lekkere warme water ging het heerlijk, maar oh wee, daarna is het natuurlijk wel tijd om er weer uit te komen, en dat heb ik geweten. Sterker nog. Ik heb behoorlijke spierpijn, zowel in mijn heupen, mijn nek als mijn schouders. Het feit dat het ineens een stuk kouder is geworden speelt hier natuurlijk ook een rol bij, maar oh. Spierpijn 2 Het zal wel weer over gaan. Helaas had mijn fysiotherapeut deze week een cursus waardoor ik niet bij hem terecht kon, want hij kraakt me als dat nodig is wekelijks, en dat doet wonderen. Volgende week weer, als alle drukte van deze week weer voorbij is.

Vandaag moest ik mijn diensten aanvragen voor de komende drie maanden. Dit is nieuw en knap lastig. Hoe kun je nu meer dan drie maanden vooruitkijken? Wel even een week vakantie aangevraagd zo rond de verjaardag van Rose. Voor de rest weet ik totaal niet wat aan te vragen. Ik heb nog geen vergaderdata e.d.

Voor de rest ben ik lekker aan het werk, met spierpijn en al.Te strakke broek  Mijn lange en jongste collega waar ik altijd lekker mee werk. Altijd vol vragen, opmerkingen en net als ik een stevig steekje los. De meest vreemde en bizarre onderwerpen komen langs en zo hoor je nog eens wensen en dromen die ik een kwart eeuw geleden ook had. Ze moest ook hard lachen over het stukje wat Rose vandaag schreef over haar droomlichaam. Zoiets als het mijne gooide ze er vervolgens uit. Ja dit is zo'n collega die minstens een kwartier bezig is zich in haar lange broek te wurmen. Toen ik dit schreef deed ze grote moeite deze zin te verwijderen, zeggende dat ze daar nog nooit een kwartier voor nodig gehad heeft. Zo dat kwam aan zeg!!!Pin_up

Ze is in navolging van mijzelf nu ook begonnen te rapporteren, en vliegt over het toetsenbord. Op deze manier komen we de avond weer snel door. Ik ga nu verder nog wat verplichtingen doen alvorens Rose me samen met Jesse komt halen na een avond school.

Morgen mijn favoriete dag, maar niet heus. ook de mondhygieniste staat op het programma, al om half elf. Daarna ga ik met Rose haar werkstuk van school halen. Morgen meer.  

Leave a Reply

