Vrije dag vijf

Ik begon vandaag met regelzaken. De fysiotherapeut van morgen afgebeld Kerst-2010-Fair-Trade voor zowel Rose als mijzelf. Afspraken daar gemaakt voor over een week. Daarna mijn werk gebeld en geregeld dat ik dinsdag en woensdag buitengewoon verlof heb en daarna een paar vrije dagen opgenomen. Wetende dat ik sowieso niet kan slapen morgen zal dat wel zijn weerslag hebben, en als de druk er dan gelijk weer op komt gaat het zeker mis, en aangezien ik nog behoorlijk wat vrije dagen heb staan lijkt dit me eigenlijk de beste oplossing. Ik ga dus pas de 16e weer aan het werk. Het zal dan hartstikke druk zijn want vanaf de 16e december werk ik niet alleen in het ziekenhuis maar vanaf die dag hebben we ook vier dagen Kerstmarkt in de foyer van het Theater aan de Schie. Wat ik wel maf vind is dat ik voor die Kerstmarkt nog nergens reclame gezien heb. Laat ik er dan hier maar mee beginnen.

KERSTMARKT IN SCHIEDAM

DONDERDAG 16 DEC VAN 12.00U TOT 21.00

VRIJDAG 17 DEC VAN 12.00U TOTO 21.00U

ZATERDAG 18 DEC 12.00U TOT 20.00U

ZONDAG 19 DEC VAN 12.00U TOT 17.00U

IN FOYER VAN HET THEATER AAN DE SCHIE AAN HET STADSERF

STAAT DE WERELDWINKEL MET HEEL VEEL PRACHTIGE EN BETAALBARE ARTIKELEN.

KERSTMARKT Vanmorgen nog voor de ronde met Jesse een Wereldwinkelmedewerker aan de telefoon. Hij meldde zich af voor de middagdienst van vandaag.

Zijn vader was een half uur eerder overleden, en logischerwijze stond zijn hoofd niet naar werken en of een vervanger zoeken. Nu had Rose toch al na haar fysiooefenuur de taak om de etalage van de WW van Sinterklaas sferen om te toveren naar Kerstsfeer, en ik heb haar daar dan ook om kwart voor twaalf opgezocht om te overleggen wat te doen. Resultaat is dat ze na de etalage gewoon blijft en zijn dienst overneemt. Ik heb daarna nog wat boodschappen gedaan en ben thuisgekomen de kerstversiering gaan afmaken. Al zeg ik het zelf het is weer een buitengewoon gezellig huis geworden. Rose snapt nooit hoe ik dat doe maar Kerstman het zit me gewoon in de vingers.

Ik heb vandaag mijn kruidendrank maar genomen want morgen gaat het daar natuurlijk niet van komen. Ik ga nu eerst maar plat. Als ik naar buiten kijk lijkt het wel alsof me midden in een wolk zitten, zo mistig is het. Later meer.

Leave a Reply

