Toch Terugslag

Vanmorgen vroeg wakker geworden van de pijn. Draaien hielp niet. 02 Olielamp Ik kon geen houding vinden. Er geen woord over gesproken met Rose. Ik dacht dat trekt wel bij tijdens het rondje met Jesse, maar helaas, mijn hart klopt weer als een bezetene, alles trilt, niet te stoppen transpiratie, kortademig, duizelig enz. Ik weet het niet. Geen ruzie gehad, niet teveel ingespannen gisteren, goed uitgerust de laatste dagen, kortom oorzaak onbekend. Vanmorgen wel teveel gedaan en toch gewoon alle verplichtingen gedaan. De was gedaan, het bed verschoont, de kattenbak geschept, de ronde met Jesse gelopen en tegelijkertijd Rose naar de Wereldwinkel gebracht waar zij een dienst draait vanmorgen met Nils en Karineh, boodschappen gedaan, de olielamp opgehaald bij Nico van der List van info@olielamp.nl  op de Lange Haven. Een fijne zaak waar ik prompt een half uurtje bleef hangen. We kregen een leuk gesprek over Schiedam, de Hoogstraat, en het ontzettend vele geklaag waarin veel mensen blijven hangen. Een zaak waar mensen van heinde en verre naar toe komen omdat hij alles op het gebied van olielampen heeft. Thuisgekomen heb ik gelijk de door hem omgebouwde lamp met gekleurde knikkers gevuld en gevuld met peut, en gekeken hoe hij brand. Precies wat we wilden. Ik maak er even een foto van 01 Olieplamp , al is dat op de dag lang niet zo mooi als 's avonds, maar een stelbare vlam was precies wat we wilden en de prijs bleef onder de prijsopgave, en dan zat er nog een stelbare aansteker en een fles Terpentine bij. Top.

Ik zag dat mijn stukje van gisteren over het plaatsen van de Kap op molen "de Kameel" al ontzettend veel lezers gehad heeft. Een wonderbaarlijk aantal buitenlanders heeft daar kennelijk ook interesse in. Onbegrijpelijk maar wel leuk. Ik ga nu met een valiumpje een paar uur mijn bed in om zo snel mogelijk weer op te knappen want zo kan ik niet echt genieten van mijn opgenomen vrije dagen. Ik hoop dat het helpt, en ik hou de nieuwsgierigen op de hoogte. Groet.


Leave a Reply

