Groot sneeuwplezier

Wat een sneeuw vandaag. Jesse genoot ervan, en ik ook zolang je niet op je neus gaat. Vanmorgen met Jesse naar de markt gegaan. Was gezellig, maar vooral op zo'n markt met allerlei lekkere hapjes en vriendelijke mensen bij wie je altijd kunt proberen iets te bietsen was het een crime om daarna heelhuids weer thuis te komen. Bijn twee uur mee zoet geweest. Gelukkig wel alles kunnen kopen wat we nodig hadden ondanks dat nog niet de helft van het normale aantal kramen er was door het weer. Jesse heeft zowel zalm als kaas gekregen en daarnaast nog lekkere hondekoekjes. Verder blijft ze lekker aan het sneeuwhappen. Tijdens de sneeuwstormen vanmorgen heb ik ook nog wat foto's gemaakt. Als je nagaat dat het officieel nog niet eens winter is, dan hebben we toch al wel een aardige portie binnen. Mooi is het wel, vooral op plaatjes. Rose heeft me vanmiddag toch naar het werk gebracht maar ik vond het doodeng. Geluukig liet ze me twintig minuten later even weten veilig aangekomen te zijn, want Jesse kan als ze iets interessants ziet natuurlijk trekken als een bezetene. Vandaag hoeft zij niet meer naar buiten. Gelukkig brengt mijn avondcollega me ook even thuis met mijn kerspakket. Dat scheelt sjouwen, en forceren.Vlietlandzkh in sneeuw 

Het werk vlot ook goed vanavond. Er is een goede sfeer. Ongeveer de helft van de patienten is op verlof, en dat maakt net dat je royaal tijd hebt voor gesprekken en wat meer individuele aandacht. Dat we met zijn tweeen staan is ook meer uitzondering dan regel, maar vanavond werkt het erg prettig. 

Leave a Reply

