gevangen in eigen huis

Het klinkt dramatischer dan het is. 01a Winterbladeren heftig gefotoshopt Lastig is het wel! Doordat ik geen schoenen heb met een goed profiel ben ik genoodzaakt binnen te blijven. Baal wel als een stekker. Nu is Hot genoodzaakt om Jesse alleen uit te laten. Als dit nog langer duurt dan gaat Jesse gewoon weer logeren. Het is geen ramp voor haar want op haar logeeradres is zij echt het prinsesje. Maar nu spreekt zuster Rose en die kan onverbiddelijk zijn. Ik ga dit met Hot bespreken en dan beslissen we. Verslag volgt.

Ik ben nu bezig om de foto’s die nog niet zijn bijgewerkt aan te pakken. 01b Winterbladeren heftig gefotoshopt Er was dus een map van bladeren die gevallen zijn na een stevige nachtvorst. Ik hou ervan om rare dingen te fotograferen. Afval, muren, bladeren en alles waar we normaliter achteloos aan voorbijlopen. Wanneer ik in zo’n bui ben hoor ik Hot zuchten want echt tempo maken we tijdens die wandelingen niet. Hot loopt, wacht, verveelt zich, gaat spelen met Jesse als ze los loopt. Ik kan het niet laten. Later, achter de computer laat ik mijn creativiteit los. Nu ben ik met die bladeren bezig geweest en dan trek ik alle registers en filters los want realiteit is mij dan vreemd. Subtiliteit = saai!! Kijken wat ik ermee kan doen. 01i Winterbladeren heftig gefotoshopt En soms, zo af en toe zit er dan een juweeltje bij. Wanneer de winter zo tekeer gaat ga ik in mijn fotoarchief duiken en ga ik zoeken naar plaatjes die ik kan gaan gebruiken voor het maken van een fotoboek. Dit wil ik al een tijd lang maar ik gun mezelf er de tijd niet voor. Komt nog wel. 01v Winterbladeren heftig gefotoshopt   

Leave a Reply

