Aan de slag

Vanmorgen tijdens de zeer natte ronde met Jesse mijn nieuwe baas Lachend-aan-de-slag Frank gesproken, en met hem afgesproken dat ik as. vrijdag mijn werk weer hervat. Om te beginnen deze week met twee dagen, om niet direct te hard van stapel te lopen. Vrijdag en Zondag om precies te zijn. Beide van half drie tot 23.00u. Ik zie het wel weer zitten. Conditie is nog niet terug op oude peil, maar mijn herstelvermogen is nu eenmaal niet mijn sterktste punt meer. Pijn en vermoeidheid komen weer op een acceptabel niveau. Ik zal het er mee moeten doen. Het is betrekkelijk rustig beginnen op een vrijdag, want dan gaan er veel mensen met verlof. Zondag is een ander verhaal, dan komt in principe iedere patiënt weer retour. Beide dagen werk ik met vaste collega's dus het moet goed haalbaar zijn.

Nu kan ik nog even rustig bijkomen, morgen nog even een uurtje oefenzwemmen en vanmiddag een lekkere behandeling van Bert mijn Fysiotherapeut. Beide zaken waar ik als het goed is nog verder van opknap. Voor nu de groeten, tot later.

Leave a Reply

