Update

Zoals het er nu uit ziet, na een redelijk goeie nacht, een lekker ontbijt en een anderhalf uur durende ronde met Rose en Jesse dat ik het ook vandaag weer aan durf om te gaan werken. Droom-Durf-Doe-Duurzaam Ik heb er bewust voor gekozen niet te gaan oefenzwemmen, dan kan ik zo meteen nog een dik uur gaan slapen vooraf gaand aan mijn werk. Ik zie het iets minder somber in. Ik bekijk het simpelweg maar per dag. We zijn vanmorgen tijdens de ronde ook nog een afspraak wezen maken bij Thai Wor Tong, de Chinese arts waar ik afgelopen jaar ook zoveel baat bij heb gehad. A.s. vrijdag heeft ze haar intake gesprek. Ben heelk benieuwd of er dezelfde klik is tussen hen, die ik in ieder geval wel had. Ik merk dat dit belangrijk is voor een succesvolle samenwerking. Ook hebben we de noodzakelijkheden voor vandaag en morgen weer in huis gehaald. Voor vanavond heeft Rose het gemakkelijk. Er was nog voldoende over van de Bobotie schotel van Zelfvertrouwen gisteren, en dat was smullen. Ik moet nog maar even afwachten of er voldoende op mijn werk is om mee te eten en wat "huize Frankeland" vandaag weer gebrouwen heeft.

Wat in ieder geval erg prettig was dat Rose de ochtend ronde met Jesse nu weer regelmatig meegaat. Goed voor de conditie en wel zo gezellig. Rose is ondertussen naast me weer aan de slag gegaan met het Jaarverslag van de Wereldwinkel. Het is voor haar de eerste keer en dat is behoorlijk spannend. Het vordert gestaag en is goed voor haar zelfvertrouwen.

One comment on “Update

  1. Gerda says:

    Hallo, fijn dat het wat beter met je gaat.
    Hoop dat het zo even mag blijven
    Groet Gerda.

Leave a Reply

