Van Alles en nog wat

Het zit Hot absoluut niet mee. Zo heeft hij nu behalve die vermaledijde spierziekte nu ook last van een ontstoken kaak en een strontje in zijn oog. Dat eerste is eigenlijk een gevolg van het vele pijnstillers slikken. Je voelt de andere signalen van je lijf een stuk minder dan zou moeten. Dus bij controle van de tandarts tikte ze hem even op z’n schouders met de mededeling dat er toch een nieuwe kroon aan zit te komen. Hij maakt dus die afspraak en ja hoor. Alsof de duvel er mee speelt begint die kaak toch lastig te doen. 2011-02-09 here comes the sun Niet getreurd, we hadden toch een afspraak! Komt die nu terug met de mededeling dat de behandeling toch wat lastiger is dan ze had ingeschat en weer een nieuwe afspraak gemaakt. Weer wachten dus. En dat strontje? De druk is er af en hij is nu even zwemmen in de hoop dat de chloor dit proces gaat versnellen. Ik zelf, met mij gaat het redelijk en qua schoenen is het kicken!! Ik voel me weer vrouw inplaats van een halve Yeti oftewel verschrikkelijke sneeuwvrouw. Die air walker is helemaal versleten en staat nu werkeloos in de berging en we hopen voorgoed. Nu draag ik weer jurken! Heerlijk! Zelfs het inlopen gaat prima. Ik heb alleen een heel klein korstje. Ik heb zelfs al een 2e paar besteld bij de orthopedische schoenmaker. Het eerste paar is zwart en voor het stoer en wandelen. Nu heb ik een rood/bruin stel met wat dunner leer besteld. Dit is meer voor een beetje chique.

Laatsgeleden kreeg Hot een aanval van genialiteit. We hebben onze eettafel gedraaid. Genialiteit? Is dit niet een beetje overdreven? Misschien wel of misschien niet maar tijdens het ontbijt zitten we lekker naast elkaar naar buiten te kijken en nu het nog winter is zien we prachtige zonsopgangen en die zijn soms zo mooi. 2011-02-09 here comes the sun 5 Dan pak ik mijn fototoestel en ga naar buiten. Zo af en toe zitten daar hele mooie plaatjes bij. Het uitzicht blijft mooi ook al is het weer vaak slecht. Het is altijd anders. Wel heb ik van een overbuurvrouw gehoord dat de plannen van de huizen aan de overkant bijna klaar zijn. Als alles meezit krijgen we dan een supermarkt met een ondergrondse parkeergarage. Daarboven worden er weer appartementen gebouwd, waarschijnlijk tot 4 hoog. Ook gaan de kastanjebomen op de schop. Ze zijn erg oud en het merendeel is ziek, heel ziek. Als het aan mij ligt gaan ze dan plat, het parkeergebied wordt hersteld want Schiedam verzakt gestaag en dan komen er nieuwe bomen. Anders krijg je zoiets als een slecht gebit. Een aantal grote bomen met daarnaast jonge bomen. Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Hoek Rembrandtlaan Vlaardingerdijk ongeveer anno 1950 ansichtkrt v G Schutte Daarnaast ben ik in een creatieve mood en bezig met een voorstudie met wat ik een gestileerd z/w landschap. Voor de afwisseling gebruik ik wat zilver. Vanavond is het SKVR avond en ga dit nog ver uitwerken. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijk resultaat.  2011-02--9 Voorstudie z-w landschap 2

Leave a Reply

