Onovertrefbaar goor

Chinese Praktijk Het drankje, gebrouwen van de kruiden die Rose gisterenmiddag voor mij heeft meegenomen van Thai Wor Tong, van onze Chinese arts Koon, is onbeschrijflijk goor. Ik dacht afgelopen jaar al flink te hebben kennisgemaakt met goor, tot en met goorst, maar nu weet ik het niet meer. Er is me na 45 minuten pruttelen een brouwsel overgebleven wat ik maar nauwelijks tot Kruidenmengsel 2 me kan nemen. Het heeft een kleur die ik ook maar niet zal beschrijven. Ik hoop dat het helpt. Het is maar voor 6 dagen en ja, als het helpt dan zal ik niet meer klagen, maar tot die tijd. Wee mij.

Kruidentherapie 5 Ik ben overigens iedere keer toch weer ernstig onder de indruk wat hij uit het nemen van mijn beide polsen en na het kijken naar mijn tong allemaal voor conclusies trekken kan. Ook bij Rose verloopt de behandeling (ondanks die drankjes) wel zoals gewenst. Ik zag 'm zitten Kruidentherapie 3 rekenen en schrijven, natuurlijk in het Chinees, wat voor mij volkomen geheimschrift is. Maf om zo te kunnen vertrouwen in een betrekkelijk vreemde die een eeuwenoude wetenschap uitoefend. Ik ben toch wel behoorlijk veranderd in de loop van de jaren, dat ik dat gewoon doe.

Hoe ik er op reageer, dat zal ik later laten weten. Gegroet. Eerst de verdere verplichtingen van vandaag.

Leave a Reply

