Balen en teleurstelling

Balen 2 Vanmorgen was het bij het opstaan Teleurstelling om 07.00u gelijk duidelijk. Rose kon onmogelijk met me mee naar het Sterrebos om Jesse zoals gewoonlijk op zondagmorgen los te laten. De laatste twee dagen is er sprake van snerpende pijn in haar enkel. Heeft ze de boel overbelast? Misschien geforceerd? Een verkeerde beweging gemaakt? Volgens Rose en mijzelf niet. Wel veel gebruikt in die net nieuwe prachtige onbetaalbare en goed passende schoenen. Gisteren een dienst gewerkt bij de Wereldwinkel en de etalage vernieuwd, overigens prachtig. Twee keer met Jesse gelopen, eigenlijk gewoon de normale dingen. Naast die snerpende pijn waarvoor ze sinds twee dagen nu Panadol slikt is het vooral de geestelijke pijn die een grote rol speelt. Na 18 maanden gekloot was het nu eindelijk zover dat ze "min of meer" pijnloos haar mobiliteit weer terug had en nu dit. We gaan morgen dr. Gerard bellen en om advies vragen, want hij heefft uiteindelijk gezegd we gaan door tot je pijnvrij door het leven kunt, maar het is wel balen.

Na zo'n lange tijd binnen is elk vooruitzicht om weer "aan huis gebonden" te moeten zitten rampzalig en ik kan me dat goed voorstellen. Ik hoop dat we morgen na mijn behandeling bij de tandarts bij hem langs mogen of kunnen komen, Balen want we moeten snel duidelijkheid hebben. Vanmorgen toen ik "alleen" met Jesse in het Sterrebos was kreeg ik veel vragen waar Rose was en veel medeleven. Iedereen snapt inmiddels wel dat het toch al overbelaste geduld van Rose een beetje op is. 

Teleurstelling en bemoediging

Leave a Reply

