Fast going back on track

Back on trackNa een uiteindelijk heerlijke dag gisteren en tuutende oren van de vele telefoontjes en gesprekken lagen we er om 22.53u uur in. Ik had nog even een rondje met Jesse gelopen en wilde niets liever dan plat. Het laatste Duvel Duveltje mee naar achter genomen, en ook daar nog ernstig van genoten. Toch vannacht was ik al vroeg wakker. Ik zag het 04.00u worden, en verging van de pijn. PIJN2 Kortom we gaan snel terug naar de thee, want alcohol is wel erg lekker, maar is ook een zeer koolhydraat rijk vocht en dat is defenately not good for me. Ik ben blij dat Rose en ik niet 100% streng alles koolhydraat arm doen, maar dit bewijst nog maar eens een keer, dat uitzonderingen goed zijn als ze de regel maar blijven bevestigen. Hier zit ik nu nog midden in de nacht, luisterende naar de vogles die wakker worden, maar wel te vergaan van de pijn. Spoorbijster Ik ben er in dit geval heel zachtjes uitgegaan na veel draaiwerk om 06.00u en heb mijn pillen alvast genomen. Er moet toch zo'n 12 uur tussen zitten dus mijn ritme komt niet in gevaar. Rose is er niet wakker van geworden gelukkig, en Jesse is na een korte begroeting ook nog even terug gegaan in haar Pijn comfortabele mandje al vind ze het maar vreemd. De baas zo vroeg in de morgen vlak naast haar.

Neen, vanavond gaan we weer ouderwets met een bakkie thee naar bed. Zo kom ik snel weer terug op het spoor.

Gegroet voor nu, voor iedereen een goede morgen toegewenst.

Leave a Reply

