Avond alleen

Fijne-dag Rose is vanavond naar school. Na drie dagen samen mijn eerste momenten alleen. Ook wel even leuk. Rose is begonnen aan een nieuwe opdracht op school, en begon vanmiddag thuis met kleine werkjes. Ben benieuwd wat er nu weer uit gaat komen. We hebben al vanaf mijn thuiskomst zondagavond heerlijke dagen. Beiden konden we goed samenwerken ook op het gebied van ontspanning. Chaos Vandaag ben ik bezig geweest de chaos in ons kleine kamertje in kaart te brengen en wat te ordenen. Rose kan vrijwel nooit vinden wat ze wil terwijl we aan materialen en gereedschappen toch behoorlijk qua voorraad op niveau zitten. Rose heeft dan de neiging steeds weer bij te kopen en dan spartel ik even Orde op zaken tegen. Het is ook een hele kunst om op te ruimen, en ons kleine kamertje is nog niet handig ingericht. Langzaam maar zeker groeit het overzicht en dat is prettig. 

Verder ben ik vandaag weer eens lekker aan het oefenen geweest in het zwembad. De afgelopen weken kwam het steeds eigenlijk niet uit omdat ik iedere keer op woensdag en vrijdag moest Oefenzwemmen werken en aangezien ik behoorlijk op apegapen ben na het zwemmen is een complete werkdag daarna eigenlijk geen optie. Vandaag waren we maar met een klein groepje en ik voel het goed nu. Oh wat kan het lekker en gemakkelijk gaan bewegen onder water. Helaas is dat na een uurtje dan weer voorbij, maar doe ik het niet dan zitten mijn schouders al gauw behoorlijk vast, evenals mijn heupen. Voorlopig kan ik er weer even tegen. Vrijdag gaat het niet lukken, want dan Kunst-en-kitsch moet ik 's middags weer aan de slag in het ziekenhuis.

Ik ga zo meteen even lekker naar Kunst en Kitsch kijken. Leuk om even te zien hoe mensen reageren op wat de deskundigen zeggen over de door hun mee gebrachte spullen. Zelf wil ik er ook nog eens heen, maar dat denk ik al jaren. Ik ga afsluiten voor vandaag. Gegroet.

One comment on “Avond alleen

  1. Hot says:

    Helaas dus geen Kunst en Kitsch, maar een debat waarin alleen maar door elkaar heen gewauweld wordt.
    Volgende keer beter.

Leave a Reply

