Te Veel

Mix

Het zal wel allemaal een questie van planning zijn, maar voor vandaag stond er tot nu toe te veel op het programma. Daar kwam onverwacht, en daar zit 'm de kneep ook nog de twee maandelijkse nieuws brief van de Wereldwinkel bij en dat bracht me even tot wanhoop. Ik merkte vanmorgen al toen we tijdens het ontboijt onze agenda door namen samen dat Rose dacht nog twee dagen deze week, dat valt deze week dus wel mee. Ze vergat daarbij dat ik alleen afgelopen zaterdag vrij ben geweest en een beetje op mijn tandvlees aan het lopen ben. Gisteren was een echte top dag, maar we hebben het ook bepaald niet rustig aan gedaan. Korom, door mijn vermoeidheid begreep ik haar verkeerd en dat was het begin van een reeks misverstanden. Achteraf is het volstrekt duidelijk. We hadden beter bij elkaar kunnen navragen, lkijken of we het goed begrepen hadden en dergelijke, maar ja dat is achter af.

Te veel

Nu was het vroeg op om 07.00u, snel een bak koffie. Toen had er al een lampje moeten gaan branden, want die mislukte. Bleek een smerig slootwatertje. Gelukkig daarna wel een goeie en een goed ontbijt. de basis van de dag. Daarna ben ik er met Jesse vandoor gegaan. Ze heeft de gehele anderhalf uur niet echt kunnen trekken. Het kost geduld maar lukte wonderbaarlijk wel. Ik voelde me net "de hondenfluisteraar". Zo goed de communicatie met Jesse verliep, zo slecht ging het later eventjes met Rose. Door haast en druk waren we allebei kort aangebonden en dan is luisteren niet de beste knst. Het verheffen van de stem werd schreewen genoemd en binnen de kortste keren doe je elkaar zeer, zonder dat te willen.

TEDan heb je dus weinig tijd, en ga je ook nog negatieve kracht steken in misverstanden, waar je dan weer ontevreden over raakt en verdriet hebt over het aangedane en het ontvangene. Toch is alles weer goed, en er is nog een goede heldere Nieuwsbrief ook, die nu morgen samen met het Jaarverslag de deur uit kan. Poe, Ppffffffffffffffffff. Net een lekker gebakken eitje met champignons, turkse worst en kaas genuttigd als vredesmaal en beide weer tot rust. Helaas alleen zonder rust voor het werk. Ach we zullen wel zien. Moe zijn we vanavond toch wel. Voor nu gegroet. 

Leave a Reply

