"""" voorzichtig,,,misschien,,,,tijd voor een feestje""""

Voorzichtig Breekbaar Ik weet al niet eens hoe lang ik nu al weer op de donderdagen mijn chemo kuur inneem, maar ik weet wel dat ik er tot nu toe altijd ziek van word. Vandaag heb ik mijn kuur om 06.13u genomen en al tijdens het ontbijt, zo rond negen uur vanmorgen was ik de misselijkheid volledig de baas. Meestal houd dit veel langer aan, maar vandaag is het net of ik mijn medicatie niet heb ingenomen en ik weet het zeker ik droom niet. Ik ben aan het werk, wat ik een kwartaal geleden ook nog niet deed, maar sindsdien wel en ook meestal redelijk verloopt, maar vandaag mijn laatste werkdag voor drie hele dagen vrij is het zonder misselijkheid toch wel een erg lekker gevoel.

Morgen neemt Rose me natuurlijk voor mijn verjaardag mee naar de schouwburg en daar heb ik ook echt zin in. Deze laatste dag werken komen we ook wel door, al is het een zware week geweest. Het is erg druk. Ik durf ondanks het feit dat ik gisteren voor het eerst sinds half december een dag niet overdag geslapen te hebben te zeggen dat ik me behoorlijk goed voel.Voorzichtig  Nu moet ik natuurlijk niet gelkijk te hard van stapel lopen, mezelf voorbij gaan lopen, of te enthousiast worden, maar voor vandaag ben ik behoorlijk tevreden. Dat helpt al. Wie weet sluiten we de dag af met een nipje donkerbruin schots vocht. Een leuk vooruitzicht om te klinken op drie vrije dagen. Daar gaan we ook weer wat van maken. Eerst deze werkuren nog maar eens goed doorkomen. Rose heeft vanmiddag gewerkt en zowel de jaarverslagen als de nieuwsbrieven meegenomen voor verspreiding en dat geeft ook een lekker AF gevoel. Top.FEESTJE

Leave a Reply

