Bijna vrij

Heerlijk, bijna vrij. Het zit er voor vandaag bijna op. Vanavond was het minder een gekkenhuis dan gisteren. Het is wel goed dat ik twee dagen vrij ben, want ik ben er echt aan toe. Ook vanavond weer fijn gewerkt, maar ik ben het gewoon even zat. Free Wel van het weekend weer werken. Ja alweer, maar ach dat is weer prettig voor de portemonnee. De laatste verlofganger van vanavond is ook weer retour, dus nu kan ik alles klaar maken om over te gaan dragen. Rose is naar school geweest vanavond en komt me zo halen met Jesse, dus die heeft ook geen extra ronde meer nodig en ik verheug me plat te gaan. Ons bed kan zo lekker zijn.

Ik verheug me ook op de dag van morgen. Morgen komt er een oude vriend van ons langs die we inmiddels ook al dertig jaar kennen en zijn Engelstalige vriendin. Mijn engels zal in het begin weer roestig zijn, maar dat komt gauw genoeg weer op gang. Het is al weer een dik jaar geleden dat we ze zagen dus we hebben vast voldoende om bij te praten. Ze waren er bij toen we een housewarming lunch gaven vorig jaar september(2009). Goh wat gaat de tijd snel. Ik ga  afsluiten voor nu. Genoeg voor vandaag. Blij dat ik het er met mijn vermoeide lijf toch weer goed van af gebracht heb. Toe aan rust en slaap. Gegroet.

Leave a Reply

