Molen de Kameel heeft wieken

03 Molen de Kameel voor het eerst met Wieken
Vanmorgen na mijn slapeloze nacht ben ik toch naar Hoek van Holland gegaan met Jesse. Uitgeput kwam ik pas vanmiddag om over enen terug en ben gelijk voor anderhalf uur gaan slapen. Tijdens het wakker worden daarna ging de bel en kwam de bovenbuurman me inwijden als reserve sleutelman van onze vereniging van eigenaren. 04 Molen de Kameel voor het eerst met Wieken
(rechtsachter in de mist de nieuwste en rankste nu complete Molen de Kameel) Ineens zag ik achter heb door de mist heen die er tot op dit moment is dat de nieuwe Schiedamse molen vanmorgen zijn wieken gekregen heeft. Helaas heb ik dus de bevestiging hiervan gemist, maar ik heb wel gelijk mijn camera gepakt en zal 'm even laten zien. Vanaf nu zien we dus 7 werkende en complete molens in ons uitzicht. Helemaal te gek.

Molen de Kameel oudeprent-1789 257817848

Leave a Reply

