Molen de Kameel nog niet af

08 17e 9.43uVanmorgen had ik na mijn medicatie inname duidelijk frisse lucht nodig. Mijn chemo viel me zwaar vanmorgen en het ontbijt hielp nauwelijks om mijn misselijkheid te onderdrukken. Zodoende zijn Jesse en ik voor een lange wandeling de deur uit gegaan. 09 17e 9.44u Aangezien het al dagen een soort van mistig is had ik nog steeds de nieuwe molen "de Kameel" niet echt goed gezien. Wel was zichtbaar dat 11 17e 9.46u Totaal plaatje afgelopen maandag de wieken geprikt zijn maar ik vond het tijd de molen van dichtbij te gaan inspecteren. In een omgaande beweging heb ik ook weer de nodige plaatjes geschoten. Het is de kleinste en rankste molen van 17 17e 9.57u druk getimmer a d wieken Schiedam geworden en hij ligt midden in de Schie. Kijk mee. Wat blijkt is dat met het plaatsen van de wieken de molen nog lang niet klaar is. 19 17e 10.00u vanaf boterstraat naast comp zaak De raampjes zitten er nog niet in en ook aan de wieken wordt nog flink getimmerd. Twee timmerlieden zaten aan de wieken vastgegespt en waren druk bezig. Ze maakten een kabaal van jewelste. Het is een prachtige nieuwe aanwinst voor het centrum van Schiedam. De wandeling heeft me overigens absoluut goed gedaan. Voor nu gegroet.20 17e 10.02u vanaf ooievaarsbrug

Leave a Reply

