Lente van start, ook op ons balkon

01 Lente op balkon
Vandaag heerlijk vrij. Vanmorgen na goede nacht eerst ontbeten en daarna Rose gedeeltelijk met Jesse weggebracht naar de Wereldwinkel waar zij nu nog aan het werk is. Jesse en ik hebben een stevig blok gemaakt en zijn via BOKO de plantenoutlet naar huis gelopen. Op de terugweg een grote zak aarde gekocht. Afgelopen week al een aanbieding viooltjes gekocht bij Maidieterrané Bloemsierkunst bij Rien Ouwerkerk op de Westvest 4 in Schiedam die dit jaar begonnen is met een nieuwe carriere, nu in de bloemen. We hadden er twintig voor € 8,-. Bij terugkomst heb ik die m.b.v. de nieuwe aarde geplant in een pas gekochte mand en de oude etensbak van Jesse. Het balkon is gelijk weer een stuk fleuriger. Daarna even naar de markt op de Blaak gegaan per Metro. Jesse paste op het huis en ik heb daar naast broodjes, rode grape fruits en groente nog wat aanbiedingen gekocht en ook wat hyacinten in diverse kleuren en Narcissen. We zijn na een erg mistig begin vandaag duidelijk aan de lente begonnen. Ik ga nu even pitten en begin wanneer Rose terug is aan mijn tweede deel van de dag. Voor nu gegroet. 03 Lente op balkon


Leave a Reply

