Utrecht Centraal

Het is wat! Zo heb ik een aantal foto’s verwerkt 02 Passanten en kijkt Hot me met die ogen aan! Die ogen die vragen om een stukje. Een stukje wat? Schrijven, natuurlijk! We zijn afgelopen zondag naar mijn broer van Bladeren geweest. Hij en Ine hebben ons schandalig verwend. Hapje en drankjes. Erg goed praten, neen dat gaat niet zo gemakkelijk. Wel over het hier en nu. Over onszelf en gezondheid, hobby’s zoals fotograferen en kinderen. Dat is gemeenschappelijk. Maar over vroeger? Neen. We zijn allebei zo dat we het verleden vrij aardig hebben 11 Passanten overleefd want zo leuk was dat niet. Laat ik het zo schrijven; onze ouders hadden een heel goede relatie maar kinderen krijgen? Jammer dat de pil toen nog niet bestond. Dan had ik jou niet ontmoet zegt Hot dan wel eens tegen me. Dat’s ook waar. Maar hiervan heb ik geen foto’s genomen. Wel tijdens de reis. We moesten wat langer wachten dan we hadden gepland want NS had in zijn wijsheid besloten een trein uit te laten vallen. Gelukkig was het weer goed. 17 Deel van foto 16 Het zonnetje scheen lekker terwijl we zaten te wachten. Er stroomde tegenover ons een trein leeg dus pakte ik mijn toestel en ging aan het werk om een groot aantal mensen die voorbij liepen, renden en kuierden met iedereen zijn eigen tred. We hadden bijna het terrasjes gevoel, alleen de consumptie ontbrak. Er was ook een groot spiegelend gebouw neergezet met daarin een ander gebouw als spiegelbeeld. Dit is leuk om op de gevoelige plaat te zetten en hiermee op m’n pc te spelen. Knippen, vergroten en filteren met die hap. 25 Passanten Een beetje abstracter maken. Dan krijg ik wel een vragende blik in mijn richting van “Wat is dit?” “Gewoon leuk!!” zeg ik dan. Ik wil het mensen soms niet te gemakkelijk maken en bovendien gebruik ik die wel eens bij mijn werk of als achtergrond bij mijn komend fotoboek. Die is er nog niet, ik ben daar nog alleen in mijn hoofd bezig. Komt nog.  26 M'n Lief

 

This entry was posted in Uitjes.

Leave a Reply

