Nog twee !!

 
Lood als ballast Volledig versleten kwam ik gisteren het gebouw uit na mijn dienst. Lood Rose en Jesse kwamen me ophalen, en Rose zag en hoorde het ook direct. Ik verga van de rugpijn. Het was krankzinnig druk en ook mijn collega die vandaag 1 hele dag vrij heeft ging op zijn werkbrauwen naar huis. Zo lijkt ons hele team er aan toe. Ook gisteren was de patiënt die in slechte lichamelijke toestand verkeerd weer meermaals gevallen en aan ons de taak hem van de grond te rapen, en te verzorgen. Dit dus zonder Lood 2 enige hulpmiddelen. Dit duurt nu al zes dagen. Onverantwoord. Lood(jes) voor het vissen Ook kennisgevingen, oproepen aan leidinggevenden en artsen helpen tot op dit moment niks. Misschien dat al deze plaatjes van verschillende artikelen/gewichten van lood wat zwaar aangezet zijn maar zo voelt het ook. Dus dat is Lood voor karpervisserij ook de bedoeling. Het is maar goed dat er deze week nog maar twee werk dagen zijn, want ik weet niet hoe dit verder Lood 3 moet. Ik heb nu de patiënt in kwestie tot twee keer toe tijdens het vallen opgevangen maar een derde keer kan ik niet aan. Ik heb vandaag mijn corset weer uit de kast moeten halen en extra pijnstillers moeten nemen. Gekkenwerk niet waar? Vanmorgen ben ik met Rose per taxi al vroeg naar het Centrum Orthopedie Rotterdam vertrokken. Ze moest daar opnieuw de basis voetjes voor haar nieuw bestelde aangepaste schoenen passen. Ik geloof dat deze ook mooi gaan worden. De 26ste april zijn ze klaar. Voor nu ga ik even pitten als voorbereiding van het tweede deel van de dag. Gegroet. later meer.

Leave a Reply

