Waar ben ik gebleven?


Kraken 3Even terug gelezen. Ik ging naar de fysio gisteren. Daar is Bert dik een half uur aan het kneden en knaaien geweest en op het laatst werd ik ook nog gekraakt. Dat deed wonderen. Waar ben ik gebleven Thuisgekomen ben ik gaan pitten en daarna douchen, scheren, en alles klaarmaken voor de Algemene Kraken 2 Ledenvergadering van de Wereldwinkel gisterenavond. Helaas was de man van de financiën er niet. Toch zowel het jaarverslag als het financiële deel daarvan goed gekeurd gekregen. Al zeg ik het ook zelf fantastisch gelukt en met mooie cijfers het afgelopen jaar kunnen afsluiten. Het werd een lange vergadering. We waren pas om 22.50u klaar, terwijl mijn streven altijd is om rond 22.00u af te ronden. We hadden veel belangrijke onderwerpen. Helaas is het niet altijd zo dat het iedereen in het gezelschap de ander netjes laat uitspreken en /of het respect heeft niet door anderen heen te gaan zitten praten. Keuzes Gisteren waren er diverse bijna oncorrigerrbare stoorzenders. Mijn collega bestuurslid M wist ook op hele heldere manier netjes te zeggen dat het zo niet goed ging en dat ze de boel graag anders en respectvoller ziet. Samen denk ik dat we het er toch weer goed vanaf gebracht hebben. Zoals overal heb je mensen die altijd iets te klagen hebben en aangezien dit een echte specialiteit geworden is blinken ook sommige van onze medewerk(st)ers daarin uit. Na een wandeling in Kraken de koelte en het uitlaten van Jesse lagen we er pas tegen twaalven in, maar de wandelingen hadden onze beider hoofden weer wat geschoont. Ook de irritatie over het zonder afzeggen afwezig zijn van onze financiële man verdween gelukkig snel en heeft me geen nachtrust gekost. De rugpijn was na een zit van drie uur ondanks mijn corset LumboLoc Forte wel weer heftig terug. Ik heb op dat moment besloten ondanks het feit dat ik moet werken vandaag toch te gaan zwemmen. Dat baantjes zwemmen afgewisseld met oefeningen in dat heerlijke warme water heeft me goed gedaan. Chillen Nu zwetend en hijgend zit ik aan een kop koffie, die Rose gezet heeft. Zometeen even pitten en dan naar de fysio terug voor nog een kraakaktie. Daarna ga ik door naar mijn werk. Gelukkig nog maar 1 dag en dan 9 hele dagen vrij. Ik heb wel met tegenzin zojuist onze Druk als een klein baasje agenda wat moeten legen. We zouden eerst naar Purmerend gaan as. vrijdag naar Jan en Jo, maar ik ben gewoon te moe. Kortom we hebben dat een stukje uitgesteld. Niet afgesteld hoor, want ik verheugde me er al erg op. Zo ben ik zonder haast toch druk als een klein baasje. Later meer. Gegroet. 

Leave a Reply

