8 dagen vrij

Gisterenavond om 22.52u liep ik het gebouw uit waar ik werk en begon onze vakantie. We gaan niet weg, maar het gaf direct al extra lucht Lucht . We gaan het thuis gewoon even heel lekker rustig aan doen. De laatste werkdag was druk, maar niet als de dagen hiervoor. Het was goed te doen, en ik heb me op geen enkele manier hoeven over te belasten. Mijn collega deed zijn deel en ik het mijne. De samenwerking was top. wat wel leuk is is het feit dat mijn collega momenteel Verliefd verliefd is, en dat is aan veel te merken. Zijn blik, zijn afwezigheid en zijn andere gewoontes. Iedere paar minuten even op zijn telefoon kijkende en hij leert nu in een razend tempo smssen. Leuk. Als iets functioneel is leer je veel gemakkelijker. Ik ben nu blij dat het erop zit en ik nu 8 dagen vrij ben. Ook geen meldingen of iets dergelijks.

Free Een aantal zaken gaan wel gewoon door, maar dat geeft niet. Zo ben ik vanmorgen wel weer bezig geweest om de dame te pakken te krijgen die gaat over de grote kerstpakkettenorder. Oh, wat is die lastig bereikbaar. Je kunt nu eenmaal niet zomaar een mailtje sturen naar het algemene emailadres van dat bedrijf want dan zijn medewerkers op de hoogte van iets wat tot de Kerst een verrassing moet blijven. lastig.

Verder gaan Rose en ik dit Weekend even naar AHOY. Kunst-_antieksalon_primavera Daar is PRIMAVERA 2011. Meer hierover op http://www.primavera2011.nl Er is veel te zien van de nieuwe collecties van 40 kunsthandels, galeries, juweliers en antiquairs. We krijgen al jaren een toegangskaart toegestuurd en op die manier is het al jaren erg leuk. Chemo Vandaag rust ik alleen maar uit. Mijn oververmoeidheid moet er even uit voor we andere zaken kunnen ondernemen. Met mijn rug gaat het al ietwat beter. Mijn Chemo van vandaag viel ronduit verkeerd. Dat zat niet mee, maar komen we in de loop van vandaag ook wel weer overheen. Dit weekend vieren we ook Rose haar verjaardag, en gaan er dan (misschien: http://www.pannenkoekenboot.nl/locaties/rotterdam/arrangementen_3.html ) ook even op uit. Je hoeft niet persé ver weg om plezier te hebben. 

Leave a Reply

