Que?

Ik Kijk naar buiten. het is 20.45 en het is donker. Daar hou ik van. 065  De top van de Erasmusbrug Hot is vandaag tekeer gegaan als een razende Roeland. 001 Deel van een kraan Er is heel wat door zijn vingers gegaan!! Boormachines, electrische schroevendraaier en het zaagapparaat. Planken, ophangsysteem voor die planken. Zijn handen zijn lelijk beschadigd en als hij zijn gevoel zou volgen dan lag hij nu snikkend in m'n armen. Neen, hij houdt zich groot en geniet nu van het resultaat zijner handen. Boeddha hangt/zweeft op het balkon en heeft het uitzicht waar hij recht op heeft en de planken hangen in het kleine kamertje wat zo langzamerhand mijn atelier aan het worden is. Nu heb ik de planken om alles op te ruimen, zodanig dat ik niet hoef te zoeken zodra ik een stuk gereedschap nodig heb. Een kwast bijv. Ik roep maar wat. Maar om die planken op te hangen moesten we ze eerst aanschaffen en dat gebeurde gisteren. Na het meten gingen we naar een doe het zelf bouwmarkt. Wat mooi meegenomen was dat ik een felicitatiemail had gekregen en wel € 5,- korting. Nooit weg. Het vervoer hiervan was het probleem. We laadden alles op een kar waarop je de planken legt en Hot reed deze naar huis. 023 Twee Mannen Een groot deel van de weg bestaat uit straatklinkers en dat was shaken. Het andere deel was asfalt, niet slecht dus. Dit was dus overbelasting 1. Gelukkig luisterde hij toen ik zei, tot hier en niet verder. Vandaag was het dus boren, schroeven en tillen. Hij had een plan in zijn hoofd en luisterde niet helemaal. Overbelasting 2. We waren van plan om de kamer in te ruimen. Niet dus, want dan volgt er overbelasting 3 en een hele boze Rose. Toch, we genieten van Boeddha die z'n plekkie heeft en het vooruitzicht van een opgeruimd kamertje. En ik? Vanmorgen gingen Jesse en ik op pad en we gingen een wandeling maken waar we beiden lang niet geweest zijn. 044 Er wordt fiks gebouwd
Ik lopen en zij trekken, zucht! 056b Medefotografen Op den duur werd het gelukkig wat minder. We liepen langs het Sterrebos, zwembad Zuid, het motorloze schip van de zeeverkenners, een fitness centrum, Maasboulevard, het schip de Bertha, mijn favoriete 2e hands zaak, de Plantage, het voormalig PTT postkantoor, de oranje brug, de BK laan en via het Rubensplein naar huis. Daar was Hot dus aan het zwoegen. Daar stak ik een helpende hand toe en maakte ondertussen mijn overgebleven niet verwerkte foto's van de Kop van Zuid af.  Nu kijken we naar NCIS en tijdens de reclame schrijf ik. Hiertussendoor zijn de foto's die ik heb gemaakt terwijl Hot me tracteerde 057 Staal, plastic en brug op een rondje fotomuseum en pannenkoekenboot. Van dat laatste hebben jullie de foto's van Hot al gezien. Enjoy, zeggen ze in Engeland en de U.S. of A. Doei!! 035 Twee mensen

One comment on “Que?

  1. Roenjé says:

    Mooie Foto Rose, maf die met dat ingepakte beton hé??11
    Groet

Leave a Reply

