Overbelast, griep of terugslag? Resultaat- op apegapen thuis!

Overbelast
Daar zit ik weer eens. Thuis. De vakantie is nog niet eens over maar ik voel me beroerd. Heb al sinds dinsdag een raar pijnlijk tintelend gevoel op mijn huid, spierpijn, en kan me nauwelijks bewegen. Het lijkt op griep verschijselen. Iedereen_griep Ook even getempd, maar nauwelijks verhoging. Wel kortademig en duizelig en nauwelijks vermogen. Binnen de kortste keren, zoals gisterenavond al bij een paar treden opklimmen na een miezerig klein rondje met Jesse volledig op apegapen.

Terugslag Ik weet wel dat ik het afgelopen dinsdag een beetje te bont gemaakt had met de werkzaamheden in huis, maar ik denk niet dat het daarmee nog verband houd. Heb een afspraak gemaakt met de huisarts morgen maar verwacht daar niet veel van. Even afwachten maar. Rose is even Jesse gaan uitlaten en is daarna wat boodschappen gaan halen. Zojuist is ze teruggekomen en heb ik een kop koffie voor haar gemaakt. Apegapen We zitten even in het zonnetje, maar dat is me eigenlijk te fel. Ik ga zo mijn bed weer in. Ik hou het hierbij.

Leave a Reply

