Blokkade opwerpen

BlokkadeNu de verschijnselen aanhouden heb ik besloten dan maar chemisch er weer even tegen in te gaan. Inmiddels behoorlijk ervaren ga ik nu even met wat heftiger medicatie er tegen aan. Hopelijk Stop met resultaat, maar dat is even afwachten. Afgelopen Tired-asleep nacht met behulp daarvan wel heel goed geslapen, en rust is toch hetgeen wat me er door heen zal moeten helpen. Een korte heftige rustkuur doet het meestal, en als ik die wat steviger medicatie kort gebruik is ook de kans op verslaving en of heftige bij of nawerkingen gering. Het moet maar even.

Ik weet nu dat een paar dagen rust zonder niet genoeg was. Dus met tegenzin dan maar even zo. De korte Prednisonverhoging in januari hielp uiteindelijk ook, Buitendienst dus is het proberen waard. Ik hou jullie wel op de hoogte. Blokkade

Leave a Reply

