In beweging blijven

Fantasia2000 Na een diepe onrustige nacht "dwong" Rose me vanmorgen mee te gaan naar het Sterrebos. Dat was maar goed ook, want binnen blijven hangen, liggen, zitten, of wat dan ook schiet ook niet op. Het was uiteindelijk lekker zonnig buiten en de frisse lucht deed me ook wel even goed. Ik ben overigens alle dagen tot nu toe wel even naar buiten geweest, meestal met jesse. Die moet er uiteindelijk ook altijd uit. Goed zo'n hondje om je daarbij te helpen. Zo'n rondje kost alleen wat extra tijd. Rose had Jesse aan de lijn. Zodoende kon ik gewoon ernaast "sjokken". In het Sterrebos ook even Jan tegen gekomen. Jan en "Meisje" zijn vrouw kennen we ook alweer jaren en we komen vooral hem regelmatig tegen in of nabij het Sterrebos. Hij loopt daar met "Charles", zijn klein knorrig aardig zwart beest. Jesse vind hem ook wel aardig. het is zo'n hond met ingedeukte neus. Het is altijd leuk om hem tegen te komen. Jan is een heel relaxte man die ook door allerlei ervaringen erachter gekomen is dat hij het rustig aan moet doen en ook maar beter van het moment genieten kan dan zichzelf voorbij te lopen. Ik begin dat ook al aardig onder controle te kriojgen maar soms door omstandigheden en afgelopen week door de ingebouwde gedrevenheid ga ik toch nog wel eens de mist in en moet dan op de blaren zitten. Desalnietemin was het even lekker er uit te zijn. Nu zit ik even uit te hijgen en aan Rose haar computer een stukje te schrijven. Waarom dat dan zul je je afvragen. Gisteren deed mijn Toshiba het ineens niet meer. Ik denk dat het met de accu of met de stroomtoevoer te maken heeft. Ik hoop tenminste dat ie niet definitief gecrashed is. Komende week maar even naar de Boterstraat naar Flashheart waar ie vandaan komt. Gelukkig heeft Rose ook nog haar laptop, om het een en ander op te kiunnen doen. Ik baalde wel, maar dat deed ik ook al van mezelf, dus dit kan er ook nog wel bij.

Jesse heeft ook heerlijk lopen springen, spelen en rennen. Ik kom weer langzaam op adem. Voor nu gaan we eerst lekker aan een ontbijt beginnen. Daarnaast kijken we even naar Fantasia, die Rose voor haar verjaardag vorige week gekregen heeft. Eeen fantastische animatiefilm met dansende neushoorns en dergelijke. Een top film van Walt Disney. Gegroet voor nu.

Leave a Reply

