Voorschrift dokter. 100% rust.

Rust-hardVandaag een heel helder recept gekregen van de dokter. 100% rust nemen. Daar was ik al aan begonnen en dat ga ik nog minstens een week strikt opvolgen. Vandaag kreeg ik ook een collega van de Wereldwinkel over de vloer en die is begonnen de nieuwsbrieftaak voor de Wereldwinkel over te nemen. Weer een stap gezet in het overdragen van een van mijn verantwoordelijkheden buiten het normale werk. Met mijn baas gesproken en in principe afgesproken dat ik dinsdag over een week weer ga beginnen. Ook mijn bloeduitslagen laten geen problemen zien, en ik ben gestopt met de spierverslappers. Kortom het kan alleen maar de goede kant op. Dat is ook goed voor mijn hum, en die van Rose.

Rustig aan

Leave a Reply

