Bevredigend resultaat bezoek artsen

Zoals ik gisteren samen met Rose al filosofeerde had ik zowel gisteren als vandaag een consult bij eerst de Chinese arts en vandaag mijn huisarts. Chinese Praktijk De Chinees concludeerde binnen de minuut dat er een energieblokkade in mijn lijf zit en schreef vervolgens voor 6 dagen een drankje voor. Dat vanmorgen nog voor het bezoek aan de huisarts 3 kwartier laten borrelen en zojuist tot me genomen. Iets minder onbeschrijflijk goor dan de vorige versie, maar aangezien ik vertrouwen heb in zijn recepturen doe ik het maar gewoon. Resultaat nog onbekend.

Optimisme Verder vanmorgen na het kruiden klaarmaken met Rose en Jesse naar de huisarts toe gelopen. Die had het druk en dus moesten we een dikke 50 minuten wachten. Dit zonder ongeduld want deze man neemt gewoon de tijd voor je, en dat vindt iedereen erg belangrijk. Alleen Jesse vond de wachttijd voor de deur wat lang, maar heeft geen blefje gegeven. Trots op ons prachtige Griekse woefje. Het gesprek was prettig. Deze arts denkt hardop mee en je hoeft niet ieeder woord eruit te trekken. Openlijk gesproken over de conclusie van Koon, de Chinese arts en samen nog gekozen voor een tijdelijke milde rustgever die kan helpen mijn perfectionisme wat beter onder controle te krijgen.

Daarna zijn Rose en Jesse met me via "de Nolet", en "de Bie" richting de tram op de Rotterdamsedijk gelopen en zijn daarna eindelijk lekker in het zonnetje op het Back on track balkon gaan ontbijten. Voor de rest doen we niet veel meer vandaag. Er ligt nog wel de verwerking van de bestuursvergadering van gisterenavond, maar dat heeft geen haast. Alleen de fysiotherapeut wacht nog op me vanmiddag om 18.00u. Ik ga zo meteen even pitten. Eens kijken hoe snel we nu gaan opknappen. Let's keep cool. De groeten.

Leave a Reply

