Ik ga er weer voor.

Mijn rug Morgen ga ik weer beginnen, na mijn bedrijfsongeval, met een patiënt die helemaal niet geschikt was voor onze afdeling. Ik ben nog niet de oude, maar langer thuis blijven heeft ook geen zin. Ik ga het gewoon weer proberen en ik zie wel waar het schip strand. Ik heb wel gelijk 5 van de 7 komende dagen voor de boeg dus zullen we er heel snel achter komen hoe veel ik aan kan. Ik heb al eerder geleerd dat ik in geen geval meer moet rennen of haasten omdat dit met mijn lijf toch niet meer mogelijk is. Het zal goed voor me zijn, want dat thuiszitten daar wordt een mens ook bepaald niet beter van. Hoeveel ik ook van Rose hou, 24 uur per dag op elkaars lip zitten is zelden goed. Kan wel voor een korte tijd maar moet niet te lang duren want dan gaan de irritaties oplopen. Wederzijds overigens.

Wat wel leuk is dat we morgen het tweede paar aangepaste schoenen gaan halen voor haar. We lopen sinds ze op 25 januari na 18 maanden wachten haar eerste paar kreeg http://hotrose.web-log.nl/family_hotrose/2011/01/stoere-stappers-voor-rose.html  Rugpijn lopen we samen weer heel wat af. Ik ben benieuwd hoe deze geworden zijn. Haar conditie is al behoorlijk beter aan het worden Al merk ik wel dat ik lichamelijk wel heb ingeleverd afgelopen jaar, nog afgezien van mijn verlies aan conditie door de blessure drie weken geleden. Mijn ziekte, de extra medicatie en de verminderde inspanningen door mijn terugvallen zijn daar de oorzaak van. De herstart van het werk zal de conditie weer heel langzaam laten groeien.

Voor nu doen we het nog even rustig aan. Rose heeft een soepje voor mje neergezet. Genieten maar, en gegroet voor nu.

Leave a Reply

