Help, hoe kom ik uit bed?

Loesje Hoe harder mijn wekker rinkelt hoe harder ik sla Nu, na twee dagen werken is het alweer zo. Hoe ontworstel ik me aan mijn/ons bed 's morgens. Als de wekker gaat om 07.00u dan ben ik nog lang niet uitgeslapen en gewoonlijk draai ik me dan nog twee keer om, zodat we gemiddeld om 07.18u er ook daadwerkelijk uit gaan. Toch ben ik nu alweer zo moe, en ligt er een partner naast me, Rose genaamd, die me als een krab in bed geklampt houd. Aangezien bij mijzelf de wens om te blijven liggen ook erg groot is is het dan wel erg lastig je aan zo'n klem te ontworstelen. Zijn er mensen die raad weten? Hoe los je zoiets netjes op. De verplichtingen roepen. Zelfs de wekker gaat na zoveel slaag protesteren en weigert soms dienst.

In de linker balk staat een reactielink en onder aan dit stukje ook. Help.


Leave a Reply

