Duimen

Londen_koninginnedag Mijn gedachten zijn vandaag regelmatig bij een collega die vandaag een huis wil kopen. Het is een huis op leeftijd, en ik hoop dat zij en haar partner de enige bieders zijn want dan krijgen ze voor een prachtige prijs een huis wat wonderschoon kan worden. Ze liet het van de week zien en het past echt helemaal bij haar. Rose en ik duimen voor een goede afloop.

Het is natuurlijk wel en rare titel voor een stukje, maar wie weet helpt het. Verder zit ik met een schuin oog te kijken naar de prachtige paarden die voor de Koningin uit de stal zijn gehaald in Weert. Echt de paarden, werkpaarden waar ik van hou. Het blijft een vreemd fenomeen zo'n Koninginnedag. Al die spelletjes en bezoekjes, klederdrachten, fanfares en dergelijke. Aan de ene kant heb ik er niet zoveel mee, maar het is mijn hele leven al zo. Koninginnedag 1 Vroeger als verkenner op Soestdijk, cadeautjes, koeken en bloemen aannemen, of al vroeg met mijn ouders al heel vroeg op om op tijd te zijn voor het defilé. Toch heeft het wel wat. Vandaag werk ik en krijg ik waarschijnlijk een Oranje Tom Pouce van mijn baas. We zien wel. In het Julianapark nabij mijn werk vinden allerlei feestelijkheden plaats en wat ik van ganser harte hoop is dat het vandaag zijn feestelijke karakter behouden mag, want twee jaar geleden was de patiëntengroep en ik overigens ook behoorlijk van slag door die verschrikkelijke gebeurtenis in Apeldoorn.

Allemaal, of we nou werken moeten, vrij zijn, jarig zijn of niet een goede Koninginnedag toegewenst. Gegroet. Ik ga nu pitten als voorbereiding op mijn werk vanmiddag. Wij duimen voor jullie

Leave a Reply

