na drukte nu even rust, heerlijk

Rust-roest Vandaag na vijf Geniet !! en een halve dag werk nu even heerlijk met de benen omhoog. Heerlijk geslapen, heerlijk gewandeld met Jesse, nu weer thuis en op de fysio vanmiddag na geen verplichtingen. Ik ben trots heelhuids weer een week dichter bij Pensioen 72 mijn pensioen te zijn gekomen. Genieten

Rose is even naar de bloedbank voor haar maandelijkse plasmaferese, maar daarna samen heerlijk een dagje vrij. Genieten maar.(het schilderij links is van de hand van Jan Brand van der Haar)

One comment on “na drukte nu even rust, heerlijk

  1. Geachte Hotrose,

    U heeft een prachtige web-log, niets mis mee, maar ik kom hier een schilderij van mijn hand tegen “Rust Roest”. Op zich heb ik daar geen probleem mee, maar ik verzoek u wel de bron te vermelden bij het werk, althans ik zie het niet vermeld staan. Wilt u dit niet vermelden, dan verzoek ik u het werk te verwijderen.

    m.v.g.
    Jan Brand van der haar

Leave a Reply

