Foutje, uren werk, en sorry ho maar!!

Gisterenmiddag een telefoontje van de nieuwe eigenaars van ons oude huis. Hadden een deurwaarder aan de deur gehad van een incasso bureau uit Delft wat de incasso uitvoert voor het Hoogheemraadschap Delft, notabene op de officiële naam van Rose, maar dus wel op het oude adres, waar we deze maand alweer bijna twee jaar verdwenen zijn. Gelijk gedreig, van wat er allemaal gebeurd als we niet binnen twee dagen betalen. We hebben al gedurende zeker tien jaar een automatische betalingsovereenkomst met hen om dit soort ongein juist te voorkomen. Vanmorgen vervolgens via meerdere keuzemenu's uren aan de telefoon gezeten om het weer om te buigen. Ze gaven wel toe dat er fouten waren gemaakt, maar dat het waarschijnlijk door het Kadaster kwam dat we deze ellende hadden. Telefoonkosten en tijd krijg je sowieso niet terug. Wel gaan de kosten waardoor zo'n rekening helemaal de pan uit rijst er vanaf. Mw. was wel netjes aan de telefoon en dat is tegenwoordig al heel wat. Wel zijn wij beiden weer wat geruster, want zo'n buitengewoon smerig opgestelde dreigbrief notabene van een officiële instantie kan toch behoorlijk opfokken. Kortom opgelucht kan ik zometeen een uurtje gaan slapen om mijn werk daarna weer te gaan doen. Eens kijken of het nog zo'n gekkenhuis is als van 't WE. Ik las wat berichten van collega's op sommige sociale media en hou mijn hart vast. Maar ik laat het maar gewoon op me afkomen, dat is de wijste oplossing. Voor nu gegroet. 02 Jesse's favoriete waterkippetjes

We kwamen vanmorgen onderweg met Jesse haar favoriete waterkippetjes, met jonkies tegen en denk daar ook een leuke foto van te hebben gemaakt. Die voeg ik nog toe. 

Leave a Reply

