Volgende dag

Onder hoge druk Na wat lastige en oververmoeide dagen pakken Chagrijnig 2 we vandaag de boel maar weer op. Ik heb het gelukkig minder druk van afgelopen week, en blijven hangen in chagarijn heeft ook weinig zin, en is ook zo slecht voor je humeur. Inmiddels mijn opnamedag in het ziekenhuis kunnen ruilen en daar iemand een reusachtig plezier mee gedaan dus de dag kan eigenlijk niet meer stuk. Na een week ook niet te Chagrijnig hebben kunnen zwemmen was het gisteren ook weer prettig de spieren weer wat losser te kunnen maken onder water. Wat dat betreft, een weekje zonder is direct merkbaar. Ondanks de dagelijkse rondes met Jesse is zwemmen en oefenen kennelijk een totaal andere training voor mijn spieren.

Vanmorgen zijn Jesse en ik naar een volkstuin geweest van een van mijn oefenzwemmaten en hebben daar lekkere verse andijvie, sla en wat uitjes uit de tuin gehaald. Verser kan niet, en het is wel leuk dat wat je 's morgens uit de grond haalt je 's avonds eet. In dit geval niet ik, want ik heet Andijvie het eten op mijn werk van "huize Frankeland". Ja en dat is niet te vergelijken met de thuiskeuken. Sla Maar net afgesproken niet te klagen, dus ga ik daar ook niet negatief over zijn. Lenteuitjes Ik blijf er uiteindelijk mee op de been.

De last van het trekken van mijn verstandskies valt mee. Het is wel wennen aan zo'n vreemd gat in je mond, maar veel pijn heb ik er niet meer aan. Ik moet volgende week weer naar de mondhygiëniste en die kan dan gelijk even kijken of alles goed geneest, maar zo te voelen wel.

Rose werkt vanmorgen in de Wereldwinkel en die zie ik dus pas vanavond wanneer ze me met Jesse komt halen van mijn werk.

Ik ga nu anderhalf uur bijpitten, om de dag te delen en ervoor te zorgen dat ik het werk vanmiddag weer aankan. Gegroet.


Leave a Reply

