Irritaties

Digitale tv

Rose en ik kijken al sinds jaar en dag digitaal televisie. Goedkoop en goed, tot een aantal dagen geleden. Ineens waren alle commerciële zenders een en al storing. Van alles gepoogd. Herinstellen kanalen, fabrieksinstellingen terug. Alle aanwijzingen van anderen die met het zelfde probleem geworsteld hebben via internet gevolgd, en gisterenavond hebben we voor het laatst 2 afleveringen zitten kijken. Law and Order, Special Victims Unit, en Criminal Intent, en we werden ontzettend gestoord van al die blokjes en piepjes. Vandaag de klantenservice gebeld en wat bleek, we hebben inmiddels verouderde apparatuur. Binnen 3 a 5 werkdagen krijgen we een nieuwe set opgestuurd en zijn we volgens de overigens vriendelijke dame van de problemen af. Ik hoop het. Met de radio en met nederland 1, 2 en drie is niks mis, Digitenne dus doen we het daar de komende week maar mee. Nu we weten dat het niet aan ons ligt is dat toch al een probleem minder. Gelukkig. Ik ga vandaag pogen een tussendienst te draaien. Vandaar zo om 11.00u al naar bed, en Rose maakt me dan om 12.30u wakker, zodat ik om 13.00u/13.30 kan beginnen. Later schrijf ik weer verder. De proef met de Rivotril van de Pijnpoli loopt redelijk voorspoedig. Ook daarover later meer. Gegroet.

Leave a Reply

