Experiment

Vandaag gaat voor het eerst op een werkdag Rose de grote ronde met Jesse doen. Ik ga niet mee en ga in plaats daarvan alle regelzaken doen voor mijn opname van as.maandag. Een plekje voor Jesse regelen. Taxi's bellen, etc. etc. Daarna ga ik toch even oefenzwemmen. Ik heb gemerkt dat als ik dat een week oversla, mijn nek en schouders vast gaan zitten. Experiment  2 Bij thuiskomst duik ik dan gelijk voor anderhalf uur mijn bed in zodat ik toch op tijd op het werk kan zijn. Ben benieuwd of dit werkt. Ik hoop het. Alle regelwerk ging goed en de wachttijden aan de telefoon vielen zowaar mee. Ik kan dus op tijd naar "huize Frankeland". Verslag volgt later. Voor nu gegroet.

Leave a Reply

