Update

Update 2 De ene donderdag is duidelijk de andere niet. Ben ik de laatste tijd regelmatig in staat om zelfs met mijn Chemo kuur gewoon te gaan werken heeft de Methotrexaat vandaag een heftige werking. Ik ben de hele dag al duizelig en we hebben de ronde met Jesse vanmorgen dan ook maar kort gehouden. Wat het nou is dat dit verschil in beleving tot stand brengt ik weet het werkelijk niet. Ik zit al een tijd niet erg lekker in mijn vel, maar dat komt wel vaker voor. Ik ben vandaag lekker vrij maar van genieten komt er zo maar weinig. Wat wel heerlijk is dat onze TV weer fatsoenlijk beeld geeft. De storingen in het beeld bleken te komen van een verouderd apparaat van KPN, maar gisteren bezorgden ze keurig zonder extra kosten een nieuwe en vanmorgen heb ik dat zonder problemen kunnen aansluiten. De digitale ontvangst is nu weer 99% en dat maakt een einde aan het verschrikkelijk vermoeiende geflikker en gepiep. Ik ben blij toe.

Voor de rest heb ik weinig te melden. Rose en ik gaan er maar Update 3 gewoon wat van maken samen vandaag en dan zien we morgen wel weer verder. Ik hoef alleen morgen, vrijdag deze week nog te werken en verheug me heel erg op een gezamenlijke lunch met vrienden as. zondag. Voor vandaag hou ik het hierbij.

Ik had gisteren ook een stukje geschreven over alle veranderingen op mijn werk, maar omdat al die veranderingen zo negatief zijn en wel heel veel mensen van mijn werk mijn stukjes inmiddels lezen heb ik het maar niet gepubliceerd. Voor nu de groeten.

Leave a Reply

