Update 2

Alle verplichtingen van deze morgen zitten er weer op. De boodschappen zijn binnen. Ik heb zowaar een pyama gekocht op de markt, voor dat dagje ziekenhuis as. maandag. Raar hoor, ontzettend lang geleden dat ik zoiets gedragen heb. € 5,- hele euro's aan uitgegeven. Voor de rest voel ik me gelukkig ietwat beter dan gisteren. Red_alert
Ik weet het niet, maar misschien heeft mijn gevoel iets te maken met de medicijnproef waar ik mee bezig ben. Het gaat uiteindelijk om een spierverslapper, Rivotril. Ik slaap er goed op doch ook onrustig. Verder moet ik goed oppassen met wat ik doe. Mijn concentratie is wat meer verstoord dan normaal en ik ervaar een stevige portie duizeligheid. Alles net een tintje erger dan normaal. Ik kijk dus bij het oversteken en traplopen maar wat extra uit. Voor de rest ben ik al helemaal erop ingesteld dat mijn concentratie sinds nu alweer bijna 4 jaar ernstig verstoord is door alle medicatie. Vanmiddag nog een avonddienst en dan heb ik lekker het weekend vrij. Ik verheug me er op. Vooral op de lunch as. zondag met onze oudste vrienden. Deze dag komen we ook wel weer door. Voor nu ga ik even slapen om me voor te bereiden op dat werk. Gegroet.

Leave a Reply

