Miezerig

Miezerig

Wat een verschil. Gisteren druipend van de transpiratie, vandaag druipend van het lopen in een wolk. Ik liep vanmorgen om kwart voor acht al buiten met Jesse voor het kleine rondje voor het ontbijt, en bij thuiskomst stond Rose al klaar met een handdoek om haar af te drogen. Mistroostig keek ik ernaar en dacht!        En ik dan!! Toch vlak na het ontbijt zijn we gedrieënlijk weer gaan lopen en het is eigenlijk best wel lekker die nattigheid. Ik werd er na mijn derde goede nachtrust tenminste goed en redelijk goed gehumeurd wakker van. Ondanks dat ik maar 1 vrije dag had voel ik me redelijk uitgerust. Dat is een enorm verschil met vorige week om deze tijd. Toen was weliswaar de pijn wat lager op de schaal, maar wat een onrust zat er in mijn lijf. Ook dat is nu een stuk minder.

Miezerig bos
Ik weet wel dat als dat niet veranderd de komende veertien dagen, dat ik bij de volgende evaluatie met de pijnpoli waarschijnlijker wijze niet zal doorgaan met de medicatieproef.

Ik krijg zojuist een sms'je over een vergadering vanmiddag, dus ik moet onverwacht snel gaan slapen, ter voorbereiding van mijn in dit geval extra lange werkdag. Voor nu gegroet.

Leave a Reply

