Oefenzwemmen en werken

Zwembad_huize_frankeland Volgende week gaat het zwembad van "huize Frankeland" Huize Frankeland zwembad dicht voor onderhoud. Daardoor kan ik er dan twee weken niet terecht. Vervolgens gaat mijn fysiotherapeut op vakantie dus dan gaan de trainingen nog eens twee weken extra niet door. Pas de laatste week van juni, of de eerste van juli kan ik er dan weer terecht. Ik ga overigens wel zwemmen die laatste twee weken, maar dan moet je zelf betalen. Ondanks dat het duur is heb ik dat er graag voor over en de oefeningen ja, die heb ik na een paar jaar oefenen achter elkaar wel onder de knie. 

Ik zal het die twee weken wel erg missen want ik merk al dat de Oefenzwemmen 2 stijfheid van mijn schouders en mijn nek na 1 week zonder al terug begint te komen. Wat wel een vervelende samenloop van omstandigheden is, dat mijn andere fysiotherapeut Bert die wekelijks mijn rug en schouders onder handen neemt na volgende week ook drie weken in Zuid Frankrijk aan het genieten is. Maar groot gelijk heeft hij, want die maakt me lange dagen, ongelooflijk.

Het zal alleen een lastige maand juni worden. Ik zal Rose zo nu en dan vragen me een beetje te masseren. Die is daar ook ervaren en goed in. Vandaag ga ik dus voor het laatst en heb er zin in. Daarna snel pitten en dan weer een avonddienst.

Oefenzwemmen Wat een ongelooflijk verschil met gisteren. Het was bij ons opstaan vanmorgen ondaks dat we de zonwering naar beneden hadden al een dikke 23graden. De eerste ronde met Jesse was dan ook heerlijk buiten, al zal het vanmiddag wel weer flink transpireren worden. Gelukkig hebben we een wasmachine, en ben ik morgen grotendeels vrij. Heerlijk. Vanavond gaat Rose weer naar school. Haar nieuwe werkstuk vordert. Ik heb de voorbereidingen alleen mogen aanschouwen en ben dus zeer benieuwd naar het resultaat. Dit was het nieuws van vandaag weer tot nu toe. Gegroet.

Leave a Reply

