efficiëntie

Efficiëntie 1
De vrijdagmorgen gaan Rose en ik er altijd stevig tegenaan. Niet dat het onze hobby is, maar we willen graag het huis schoon hebben voor het weekeind en de inkopen moeten er ook komen. Ik doe de eerste onde met Jesse, daarna douchen en ontbijten we samen. Dan scheiden onze wegen. Ik neem jesse mee met de boodschappenwagen en ga met haar richting markt. Dat is best lastig want Jesse vind de markt het einde. De brede verzameling geuren, gevallen hapjes, afval, vis, brood, snoep, etc vind ze helemaal het einde. Energie_efficientie Ze hangt bijna het gehele stuk scheef aan de lijn. Thuis blijven is ook geen goeie optie, want stog zuigen daar heeft ze een gruwelijke hkel aan. Dat grote lawaai beest ruimt op en dat is ook niet een van haar pretjes. Ik kwam zwaar beladen terug en Rose was bijna klaar met het gesop en gezuig. Dat is ook weer gebeurd voor deze week.

Morgenavond gaan wij samen naar Twools in de Rotterdamse Schouwburg. De voor mijn verjaardag per ongeluk dubbel Efficiëntie gekochte kaartjes gaan we hiervoor gebruiken. Ik denk niet dat het zo mooi gaat worden Songs voor Drella, maar het is een combinatie van dansstijlen en Ellen ten Damme speelt een gastrol. Ik laat het gewoon op me afkomen. We zijn er in ieder geval weer eens uit. Vandaag nog even een dienst draaien op mijn werk, maar daarna heerlijk twee hele dagen vrij. Dat is lang geleden.Het zal hoogstwaarschijnlijk een rustige dienst worden want zoals het er nu uit ziet zijn de meeste patiënten op verlof. Maar hoe het ook uitvalt, hier komen we ook wel weer door. Er is minder tegenzin dan een week geleden. Verslag volgt. Voor nu de groeten.

Leave a Reply

