RONDOM ZICHT

1 zicht

Ik was laat thuis gisterenavond. De nachtdienst was aan de late kant en de avonddienst met wie ik werkte had zoals inmiddels gebruikelijk de volgende dag een vroege dus dan vind ik het niet meer als normaal om de overdracht te doen. ik draai uiteindelijk alleen maar avonddiensten. Al, soms lijkt het wel dat ik daardoor altijd de klos ben om tot 23.00u of later te blijven, maar ala. Nu stonden Rose en Jesse al een tijdje te wachten alvorens ik naar buiten kwam. We zijn lekker in de betrekkelijke koelte naar huis gelopen. Was wel even lekker, want het is nog steeds benauwd. Lekker naar het Oog op morgen geluisterd en daarna lekker gaan slapen. Om 05.00u werd ik wakker van een harde ouderwetse dieselmotor onder ons raam. Ik was nog lang niet uitgeslapen maar het bleek de rupscontractie die eens per 3 maanden bij ons de hele flat komt zemen. Ze hadden deze keer echter wel een hele oude hoogwerker uit de voorraad gehaald. Het heen en weer gemaoevreer duurde en duurde en ons deel van de flat was bij ons opstaan om 08.00u al bijna klaar. Vervelend was echter dat ik niet de openslaande delen had kunnen sluiten en de horren had kunnen verwijderen, wat ik normaliter doe als ik de ramenzemer aan zie komen, dus die delen moesten nog door onszelf gedaan worden. Het was wel een mooie duw in onze rug om dat dan toch ook maar even snel te doen. Als je zoiets uitstelt dan steken die vieze ramen en horren wel erg af tegen die schone en je blijft geen zin hebben in het karwei of je blijft er tegen op zien. Nu was het gelijk de start om ook het balkon en de plexieglazen balustrade gelijk ook maar even mee te doen. Kortom we hebben weer prachtig RONDOM ZICHT. Rondom zicht net als in dit hotel in Portugal

Het is dan ook gelijk weer genieten daarvan.

2 comments on “RONDOM ZICHT

  1. juliette says:

    Leuk die nieuwe inrichting van jullie huis !

  2. Hot says:

    Hoi, even op het verkeerde been gezet!!
    Is ook wel mooi daar in Portugal?
    Bijna net zo mooi als het uitzicht hier, maar ik vind de inrichting alleen een beetje druk!
    Groet
    Hot

Leave a Reply

