Tijdens wandeling met Jesse even langs Circus Renz Berlin op de Schiedamse Maasboulevard

Vanmorgen in de miezer regen liepen Rose, Jesse en ik even langs de HSM, de West Frankelandsedijk, Zwembad Zuid en daar richting de Maasboulevard. 02 Circus aan het inpakken Aldaar bleek Circus Renz bezig te zijn met opbreken. De grote tent stond nog en de kamelen stonden buiten. He geheel maakte een ernstig armoedige indruk. Oh, wat vond ik het vroeger leuk als het Circus in de stad kwam. Bewust heb ik dat voor het eerst meegemaakt in Hilversum waar ze vlak achter de st Willibrordus kerk hun tenten opsloegen. Ik was daar als het aan mij lag volcontinue te vinden en mijn ouders moeten me echt weghalen daar. Meestal lukte het me wel om door mee te helpen en/of reclame te maken vrij kaartjes te bemachtigen. 05 De kamelen Nu echter zag ik eigenlijk alleen de toch wel erg verwaarloosde beesten en de armoedige caravans van het personeel. Het lijkt me een moeilijk en armalig bestaan. Circus Renz Berlijn 3 Dat zal het toen waarschijnlijk ook al zijn geweest, maar de glamour waar het toen vol mee zat lijkt het geheel te hebben verloren. Ik weet wel Circus Renz Berlijn 16 Olifanten dat als ik de heen en weer schuddende koppen van de olifanten zie, je tegelijkertijd ziet dat die beesten er ook niet Circus Renz Berlijn 19 Olifanten in de piste gelukkig zijn. Zo voeg ik ook Circus Renz Berlijn Kamelen in actie een plaatje toe van de kamelen en dat spreekt ook voor zichzelf. http://www.circus-renz-berlin.nl/ 

Leave a Reply

