Evaluatie Pijnpoli SFG 2 en update

Proef
Vandaag had ik de tweede telefonische afspraak met dr. Jansen van de Pijnpoli in het SFG. De bedoeling van dit gesprek was om er achter te komen of de proef met inname Rivotril gevolgd door een dagopname waarbij allerlei infusen door mij heen werden gespoeld zinvol was geweest. Duidelijk werd dat deze proef meer nadelen had dan voordelen. Ik heb een week lang een pijnstiller minder kunnen gebruiken, maar de heftige nadelen die bestonden uit onrust, slapeloosheid, beelden, heftige dromen en concentratieverlies waren dusdanig dat ik de proef in geen geval wens te herhalen.

De dr. luisterde goed en kwam tot dezelfde conclusie. Wel stelde hij voor om met een nieuwe op mij afgestelde proef te beginnen. Ik krijg vandaag een recept toegestuurd, het zou gaan om een middel tegen hartritmestoornissen. Ik moet voorzichtig met 1 tabletje beginnen voor het slapen gaan en als dat zonder bijwerkingen verloopt na een week een tabletje erbij nemen. Bij vragen moet ik rustig tussentijds bellen en evaluatie na een maand. Ik sta er voor open. In eerste instantie was ik ook blij met de eerste proef. Ik begon met een tabletje van een halve miligram Rivotril, en de eerste twee nachten sliep ik daar heerlijk en diep op. Dat ik daar nog dik een maand last van zou hebben wist ik vooraf ook niet. Proef-of-monster-gewenst

Desalniettemin sta ik open voor alles wat kan helpen. Ik hou jullie op de hoogte. Gegroet.

Leave a Reply

