2 Nieuwe werkstukken

Het is zover. Er zijn weer 2 werkstukken gefotografeerd door mijn onvolprezen geliefde "Hot". De "Geliefden" zijn als het ware gemaakt van een residu van mijn meesterwerk. Ik had voor dit werkstuk, samen met Hot, verf gespoten op het gewitte blad en daarop verschillende bladen papier gedrukt en afgerukt. Dit zijn het residu 04 De Geliefden werkstuk collage 2010 SKVR rest spullen Dave Bowie werkstuk
en bij een aantal hiervan zag ik beelden, o.a. de geliefden en het beest. Daarnaast hadden we de opdracht dat "Huis van herrinering" Stof en cijfers 2 als thema heeft. Ook cijfers en letters 01 met flits zou het genoemd kunnen worden. Wat een worsteling werd het voordat ik bij de laatste keer dat ik voorlopig bij de SKVR aanwezig ben. Door de bezuinigingen zijn wij ook genoodzaakt dit voorbeeld te volgen. Helaas valt de SKVR hieronder ook onder want echt goedkoop kunnen we dit niet noemen. Leven is keuzes maken en soms vallen die moeilijk. Ik hou niet op met beelden te spelen. Ik heb al weer nieuwe ideeën en gedachtegangen. Ik heb van Hot een tekenbord voor op de computer gekregen waarmee ik kan tekenen op foto's e.d. Maar om een kort verhaal lang te maken. Geniet van de foto's. 02 Stof, leer, fine liners, en computerdrukwerk collage

Leave a Reply

